Obecné informace
Zajistíme spolehlivou rezervaci pro Vaše vozidlo na stěžejních trajektových linkách Evropy. Naše služby jsou Vám k dispozici již při vyhledání konkrétní linky až po samotnou závaznou rezervaci. Při využití on-line rezervace získáte během několika kliknutí přesné informace o cenách či jízdních řádech plavebních společností a máte možnost vámi zvolenou rezervaci ihned objednat.
Aktuálně
FAQ
-
Jakým způsebem mohu objednat trajekt pro nákladní vozidlo?
Objednávku je možno provést pomocí on-line rezervace prostřednictvím webových stránek. Zákazník ve formuláři - http://www.vseprodopravce.cz/online-rezervace vyplní požadované údaje a odešle. Následně obdrží zpětné potvrzení objednávky telefonicky (v nutných případech s dodatečným zasláním objednávky - pouze členi ČESMAD Bohemia). -
Kdy je možno učinit objednávku?
Rezervaci je možné objednat na našich internetových stránkách pomocí on-line rezervace v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod., v pátek do 15.00 hodin. Z technických důvodů nemůžeme bohužel zaručit vyřízení objednávek zaslaných mimo výše uvedenou dobu. -
Jak funguje rezervace trajektu u jednotlivých destinací?
Velká Británie - Calais - Dover
ON-LINE rezervace přímo v systému P&O Ferries Ltd., přidělený kód je možné poslat řidiči jako SMS. V přístavu se klient hlásí s RZ a kódem rezervace, který platí 8 dní od potvrzení a není rezervován na konkrétní čas. Odjezd je každou hodinu přes den, každou 2. hodinu v noci. Obvyklá čekací doba 45 minut až 1,5 hodiny. K objednání je možné využít službu po pracovní době (pouze členi ČB). STORNO rezervace je bez poplatku, je však nutné zaslat e-mailovou zprávou.
Ostatní Velká Británie, Irsko
Rezervace se provádí na konkrétní čas dle JŘ, potvrzení s pokyny pro řidiče je zákazníkovi odesláno e-mailovou zprávou. Rezervace platí na konkrétní odjezd + následující odjezd (jako tzv. čekací list – plavební společnost sama určí čas nalodění dle aktuální kapacity). Vozidlo musí být v přístavu 1,5 hodiny předem. K objednání je možné využít službu po pracovní době (pouze členi ČB). STORNO rezervace je bez poplatku.Skandinávie, Baltské moře
Rezervace se provádí na konkrétní čas dle JŘ, potvrzení s pokyny pro řidiče je zákazníkovoi také odesláno elektronicky. Rezervace platí na konkrétní odjezd + následující odjezd (jako tzv. čekací list – plavební společnost sama určí čas nalodění dle aktuální kapacity). Vozidlo musí být v přístavu 1 hodinu předem. K objednání je možné využít službu po pracovní době (pouze členi ČB). Včasné STORNO rezervace je bez poplatku, nenahlášené STORNO za poplatek 70,- EURJižní Evropa, ostrovy Středozemního moře
Rezervace se provádí na konkrétní čas dle JŘ, potvrzení s pokyny pro řidiče je odesláno také elektronicky. Rezervace platí na konkrétní odjezd, případné zpoždění vozidla je nutné včas nahlásit a rezervaci posunout. Vozidlo musí být v přístavu 2 – 4 hodiny předem. K objednání není možné využít službu po pracovní době. STORNO rezervace je bez poplatku.
Ostatní (Afrika)
Rezervace platí na konkrétní odjezd! V případě zpoždění je obtížné zajistit jiné místo, proto doporučujeme dostatečnou rezervu na cestu. Trajekty jezdí většinou 1 x týdně. Vozidlo musí být nahlášeno v přístavu 1 den předem. K objednání není možné využít službu po pracovní době.
-
Jak zjistím cenu požadovaného trajektu?
Během vyplňování on-line rezervace se vám automaticky vypočítává aktuální cena trajektu. Pokud s cenou souhlasíte, dokončíte objednávku dle instrukcí. -
Co dělat, když potřebuji změnu u již potvrzené rezervace (jiné vozidlo, posun termínu, apod.) Je nějaký poplatek za změnu?
Veškeré změny je nutné nahlásit nejpozději 2-3 hodiny před původním časem odplutí, nejlépe v pracovní době. Jinak nemůžeme zaručit, že mimo pracovní dobu bude změna akceptována a ze strany plavební společnosti bude dodržen potvrzený termín. Změny v rezervaci jsou bez poplatku. -
Je za zrušení rezervace nějaký poplatek?
Za včasné storno rezervace, tj. min. 4 hodiny před plánovaným odplutím trajektu se neúčtuje žádný poplatek. Pokud nedojde ke zrušení rezervace v řádném termínu, je účtován STORNOPOPLATEK dle tarifu jednotlivých lodních společností. -
Co dělat pokud je vozidlo v přístavu a nechtějí jej nalodit, i přes potvrzenou rezervaci?
Pokud se vozidlo dostaví k odbavení v určeném termínu, je nutné volat na mobilní telefon č. 731 131 350 nebo 731 131 380. Naše operátorky budou okamžitě kontaktovat přístav a situaci řešit.Jestliže se však jedná o pozdní příjezd do přístavu, je již na rozhodnutí plavební společnosti, zda vozidlo nalodí nebo jej přeloží na pozdější odjezd.
-
Mám potvrzenou rezervaci jako Waiting list, Warte liste nebo čekací list. Co to znamená?
Požadovaný trajekt je již obsazen, ale vozidlo je evidováno jako náhradní za jiné, které se z nějakého důvodu nedostaví. -
Jak dlouho před odplutím mám být v přístavu?
To se liší podle jednotlivých lodních společností, každá má jiné požadavky v rozmezí od půl hodiny do 2 hodin před odplutím. Obecně doporučujeme být v přístavu min. 1 až 2 hodiny před odplutím trajektu. -
Je lodní lístek na trajekt vázán na konkrétní datum a čas nebo je možné získat otevřený lodní lístek?
Ve většině případů je rezervace potvrzena na konkrétní spoj, je však platná i pro následující 2 odjezdy jako čekací list, tzn., že plavební společnost sama určí čas nalodění dle momentální kapacity. V případě trajektu Calais - Dover a zpět je rezervace otevřená - platí 8 dní od potvrzení na kterýkoliv odjezd. -
Jak najdu přístav a loď?
Při cestě do přístavu je třeba sledovat návěstí a cedule s následujícími nápisy: port, ferry (GB), port, trajet (F), hafen, faehre (D), porto, traghetto, stazione marittima (I), puerto, ferribote (E) nebo piktogram lodi. V menších přístavech je orientace obvykle bezproblémová a loď je vidět již zdálky. Ve větších přístavech, kde kotví mnoho lodí různých rejdařů, je třeba sledovat i cedule s názvem a logem lodní společnosti, se kterou bude klient cestovat. V potvrzení rezervace je většinou uvedena GPS adresa. -
Jak probíhá nalodění na trajekt?
Po příjezdu do přístavu je třeba respektovat pokyny personálu (v reflexních vestách s vysílačkami), kteří řadí vozidla do řad před nájezdem na loď. Vozidla se naloďují po vyzvání po jednotlivých řadách, neopouštějte tedy vozidlo během čekání. Ve vozidle je během nalodění obvykle pouze řidič, zbytek posádky vozidla nastupuje na loď pěšky. Po zaparkování vozidla je třeba zařadit rychlost, zatáhnout ruční brzdu, vypnout alarm (pokud je to možné) a opustit vozidlo. -
Mohu rezervovat trajekt pro autobus či osobní auto?
Bohužel rezervace pro autobusy a osobní vozidla již nezajišťujeme.
Ke stažení
- INFO Trajekty [*.pdf, 614 kB]
Kontakty
-
Praha
Praha
Pavlína Vnoučková
trajekty@cesmad.com
Mobil: +420 731 131 350
Tel.: +420 241 040 135
-
Brno
Brno
Pavlína Vnoučková
trajekty@cesmad.com
Mobil: +420 731 131 350
Tel.: +420 241 040 135
-
České Budějovice
České Budějovice
Pavlína Vnoučková
trajekty@cesmad.com
Mobil: +420 731 131 350
Tel.: +420 241 040 135
-
Plzeň
Plzeň
Pavlína Vnoučková
trajekty@cesmad.com
Mobil: +420 731 131 350
Tel.: +420 241 040 135
-
Ostrava
Ostrava
Pavlína Vnoučková
trajekty@cesmad.com
Mobil: +420 731 131 350
Tel.: +420 241 040 135
-
Hradec Králové
Hradec Králové
Pavlína Vnoučková
trajekty@cesmad.com
Mobil: +420 731 131 350
Tel.: +420 241 040 135
-
Ústí nad Labem
Ústí nad Labem
Pavlína Vnoučková
trajekty@cesmad.com
Mobil: +420 731 131 350
Tel.: +420 241 040 135